تابناک / فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری مراسم تجمع بزرگ عاشورایی در شب اربعین حسینی، گفت:باید دقت کنیم که مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب دو قطبی سازی و سوء استفاده سیاسی نشود.
کد خبر: ۳۲۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 12 November 2016
تابناک / فرماندار لنگرود با اشاره به برگزاری مراسم تجمع بزرگ عاشورایی در شب اربعین حسینی، گفت:باید دقت کنیم که مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب دو قطبی سازی و سوء استفاده سیاسی نشود.

سید رضا جوادپور اظهار کرد:خیلی ها برای عزادارای امام حسین(ع) جان و مال خود را دادند که این عزادارای باشکوه برگزار شود و ما باید از بعد درونی و عشقی به این کار نگاه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اجتماع باشکوه عاشورائیان در شب اربعین تمام محاسبات دشمنان را به هم می زند، افزود: اقامه عزای امام حسین(ع) و مهدویت دو موضوع مهم برای ما و دشمنان است که انتظار به ما امید، ذوق و آگاهی می دهد که در این مسیر تلاش کنیم.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه کمک ادارات و نهادها برای خدمات رسانی بهتر به زائران حسینی باید با میل و انگیزه پاک دینی همراه باشد، تصریح کرد: اجباری در این کار نیست و اینگونه به این مراسم نگاه کنند که هیئت بزرگی به عشق امام حسین(ع) برپا می شود و ما  صادقانه  و مخلصانه در این مسیر کمک کنیم.

وی گفت: سر تا سر دنیا در اربعین حسینی به عزادارای می پردازند و عظمت شکوه عزاداری امام حسین(ع) مردم شهرستان لنگرود نیز در شب اربعین چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

جوادپور با بیان اینکه امام حسین(ع) به ما درس آزادگی و مردانگی داد، خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ما از برکات خون سید الشهدا می باشد و ما باید وقایع و پیام عاشورا را شیوه مناسب و به دور از انحرافات و بدون تحریف برای نسل های جوان و نوجوان بیان کنیم.

فرماندار لنگرود گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی این مراسم در شهرستان برگزار می شود که باید از تجربه های سال های گذشته در جهت برگزاری باشکوه  و احیای سنت های عزادارای استفاده شود.

 وی با تاکید بر اینکه اشعار استفاده شده توسط مداحان باید پر محتوا باشد، تصریح کرد: از مداحان خوش نام شهرستانی با وجهه دینی و مذهبی استفاده شود.

جوادپور با اشاره به رعایت نظم و انضباط و قانون در مراسم های شهرستانی، تاکید کرد: همه ما باید به دنبال عزتمندی نظام جمهوری اسلامی در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی دولت باشیم.
 
فرماندار لنگرود با بیان اینکه تجمع بزرگ عاشورائیان لنگرود در شب اربعین حسینی  در  میدان انقلاب اسلامی اصلی شهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد:مساعدت و همکاری در مراسم های ملی و مذهبی در شهرستان موجب شده که انتظارات افزایش یابد و ما نیز باید دقت کنیم که مراسمات وحدت آفرین مذهبی موجب دو قطبی سازی و سوء استفاده سیاسی نشود.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عظیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
آقا مراسمات چه کلمه ای است از شما دیگه بعید به کار ببرید مثلا رسانه هستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار